FAQ: Tickets en tarieven - Online/mobiele ticketaankoop en Passbook
- Als ik online mijn tickets gekocht heb, moet ik dan mijn tickets printen om naar de zaal te kunnen?
- Ik heb tickets voor een andere film ontvangen, hoe kan dat?
- Ik kan geen gebruik maken van mijn gekochte ticket, en de voorstelling is nog niet begonnen. Wat moet ik nu doen?
- Ik betaalde mijn ticket met de Nationale Bioscoopbon, maar er deed zich een fout voor. Wat moet ik nu doen?
- Hoe kan ik online tickets kopen?
- Ik heb een ticket gekocht voor een evenement. Ik heb daarbij een fout gemaakt / ik kan de voorstelling niet bijwonen. Wat moet ik nu doen?
- Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail met ticket(s) heb ontvangen na een online aankoop?
- Hoe kan ik tickets reserveren?
- Moet ik transactiekosten betalen?
- Op mijn bevestigingsmail (online ticket) staat niet voor alle bestelde tickets een rij- en stoelnummer aangegeven.
- Wat kan ik doen als mijn online aankoop is mislukt en ik toch heb betaald?
- Hoe kan ik online mijn tickets betalen?
- Kan ik met elke telefoon online tickets bestellen?
- Ik heb een fout gemaakt bij de online aankoop van mijn tickets (verkeerde datum, bioscoop of voorstelling), maar de voorstelling is al begonnen of voorbij. Wat moet ik nu doen?