Welkom in Kinepolis Groningen
Dit kan je alvast helpen met al jouw praktische vragen over Kinepolis Groningen.
Inhoudsopgave:
- Bereikbaarheid Kinepolis Groningen
- Pauze
- Hoe gebruik ik mijn online aangekochte ticket(s)?
- Drukke periodes
- Start filmprogramma
- Eetgelegenheid
- Schone zalen
- Problemen tijdens de filmvoorstelling
- Deel jouw Kinepolis ervaring
Bereikbaarheid Kinepolis Groningen
Adres:
Boumaboulevard 53
9723 ZS Groningen
Tel. 050-7504200
Parkeren kan in parkeergarage Euroborg P1 en P2 (tegenover Jumbo) waar er in totaal 1400 parkeerplaatsen beschikbaar zijn.
Let op: er zijn beperkte plaatsen beschikbaar in de parkeergarage op wedstrijddagen van FC Groningen.
Liever met het openbaar vervoer? Vanaf het centraal station van Groningen is Kinepolis Groningen bereikbaar met buslijn 5 richting het Europapark, halte Boumaboulevard. Vanaf de halte is het ongeveer 1 minuut lopen naar de bioscoop. Treinstation Europapark is tevens op loopafstand.
Kinepolis Groningen is geheel toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Er is een lift aanwezig in de bioscoop. Vanuit de parkeergarage is er niet rechtstreeks rolstoeltoegankelijkheid naar de bioscoop. Wel kunt u via uitgang oost de lift nemen en dan is het 100 meter naar de ingang van de bioscoop. Verder mag u met een auto voor de bioscoop mindervaliden laten uitstappen. Bij appartementencomplexen Stoker en Brander zijn een aantal mindervalide parkeerplaatsen waar men tevens kan parkeren.
Pauze
Elke filmvoorstelling heeft een pauze van ongeveer 10 minuten.
Hoe gebruik ik mijn online aangekochte ticket(s)?
Optie 1: Je print je aankoopbevestiging (rechtstreeks vanuit online ticketing of de versie die je per email ontvangt).
Daarmee kan je rechtstreeks naar de ticketcontrole. (Je hoeft dus niet eerst nog langs een automatische ticketmachine te gaan om je tickets af te drukken.) Aan de ticketcontrole scan je zelf de barcode waarna je de eigenlijke tickets ontvangt. De ticketcontrole staat op het bioscoopplan aangeduid als ‘TC’. Daarna kan je rechtstreeks naar de shop en de zaal gaan.
Optie 2: Je noteert de reservatiecode.
Het kan ook helemaal zonder printer of smartphone. Indien je je reservatiecode noteert kan je met deze code de tickets afhalen aan de automatische kassa’s en daarmee vervolgens naar de ticketcontrole gaan. De ticketcontrole staat op het bioscoopplan aangeduid als ‘TC’.
Drukke periodes
De drukste periodes in de bioscoop zijn vrijdag-, zaterdag- en zondagavond. Ook tijdens schoolvakanties is het vaak druk. Hou dan rekening met eventuele drukte onderweg en op de parking. Het kan op die momenten ook vrij druk zijn in de shops, want een bioscoopbezoek is natuurlijk niet compleet zonder een snack en een drankje!
Start filmprogramma
De aanvangstijd van de filmvertoning staat op onze website en op je ticket vermeld. Toegang tot de zaal wordt verleend tot 15 minuten na start van de voorstelling. Later dan dit is toegang tot de zaal niet meer mogelijk om overlast voor andere bezoekers te voorkomen. De aangekochte tickets kunnen in een dergelijk geval worden omgeruild aan de kassa van de betreffende bioscoop voor een andere voorstelling.
Eetgelegenheid
Voor drinken, snacks, snoep en popcorn kun je terecht in onze Mega Candy self-service shop. Informatie over andere eetgelegenheden vindt u op de bioscooppagina op kinepolis.nl bij “Restaurants”.
Schone zalen
Onze medewerkers zijn voortdurend in de weer om ervoor te zorgen dat jij straks in een schone zaal van je film kan genieten. We willen ook graag jouw medewerking vragen om samen de bioscoop schoon te houden! Laat je plekje schoon achter en gooi je afval na de voorstelling in de vuilnisbakken. De schoonmaakploeg en de mensen die na jou naar de volgende film komen kijken, zullen je hulp waarderen.
Problemen tijdens de filmvoorstelling
Wanneer er zich een technisch probleem voordoet voor of tijdens de voorstelling, dan kan je altijd de medewerkers van de bioscoop om hulp raadplegen.
Deel jouw Kinepolis ervaring
Na de film kan je een e-mail ontvangen met een uitnodiging om ons te vertellen wat je vond van de film en je bioscoopbezoek. Dat helpt ons zaken te verbeteren waar dat nodig zou zijn.
Nog vragen of opmerkingen? Raadpleeg dan de FAQ of stuur een mail via het contactformulier.