online aankoop mislukt?

 Wat kan ik doen als mijn online aankoop is mislukt en ik toch heb betaald?
Je ontvangt in de meeste gevallen een e-mail indien de aankoop is mislukt. Als je hebt betaald en de aankoop is mislukt of je hebt bij een online aankoop na 45 minuten nog geen aankoopbevestiging met barcode ontvangen, dan kun je dit via een Contactformulier aan ons doorgeven. Vermeld in het formulier de volgende gegevens over de aankoop:
• Volledige naam
• Reserveringsnaam (de naam waarop een reservering/aankoop gedaan is)
• E-mailadres
• Telefoonnummer
• IBAN rekeningnummer
• Datum aankoop
• Bedrag
• Betaalmiddel: iDeal of creditcard
• Kenmerk begunstigde
• Eventueel bankafschrift met de betreffende transactie en bovengenoemde informatie

Je e-mail wordt binnen 7 dagen in behandeling genomen. Je ontvangt een mail zodra opdracht is gegeven om het onterecht betaalde bedrag terug te storten op het rekeningnummer waar vanaf betaald is. Het is niet mogelijk om deze betaling op een ander rekeningnummer terug te storten.